Kära blogg.

Fan i helvete , jag har blivit SJUK !
aa ni hör , sjuk är vad jag har blivit , jag förstår inte ?
imorse var ja ju rätt pigg o kände mig inte ett dugg hängig , men nu på eftermiddagen blev ja helt konstig i huvet , as ont o halsen har svällt upp som sjutton , vet inte va ja ska ta mig till !

Challe skulle egentligen kommit nu vid 4 , men ja känner verkligen att ja kommer vara jättetråkig .. =/
Så istället bad mamma mig komma dit och få en huvudvärkstablett och varm te (vi hade ingenting hemma ) ..
Sen ska jag gå o lägga mig , känner att ja skulle kunna ligga nerbäddad hela kvällen som ja mår just nu =/ tänk att man aldrig ska få vara frisk. . fan !

Thias gick nyss ut med svea , dom ska också följa med till mamma .. hon håller på att rusta så thias kanske får hjälpa till att måla o tapetsera , själv är ja helt slö så ja kommer nog ligga deckad i soffan med svea och en kopp varm te ..
va less ja blir ..


och inte blir de bättre av att ja har en hel del att göra här hemma också ...
tvättade alla sängkläder o skit i dag , så ikväll lär ja sätta på nya ...blä =(

låt mig vara frisk !!!!!!
bara de släpper innan thailand , snälla ...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0