Kära blogg.

Godmorgon på er , då har man vart uppe ett tag då ...
jaa , thias gick upp både klockan 4 och klockan 7 för att gå ut med svea , själv vaknade ja inte ens ! jag låg kvar i sängen o svettades som en gris , jag trodde tillomed att svea hade kissat i sängen fast de va ja som hade svettats =O

Skrev till mamma nyss o fråga om hon var vaken (hon måste va med när ja hämtar ut mitt paket ) .
Men hon hade gått o lagt sig 5 i morse så ja vet inte om hon är så pigg , hon va jävlihy drg o svara iallafall !
Men iallafall så ska jag försöka få henne att köpa nån mat till mig , jag har ingenting hemma och stiven kommer på besök idag så ja tänkte om vi skulle laga nån mat , det är ju trots allt en speciell dag ..typ

Vet ni varför ?
nej , juste ....

JAG HAR NAMNSDAG IDAG .
FRIDA !


Inte för att jag nånsin har firat en namnsdag , men de kan ju vara kul endå ..

Nu måste ja försöka få på mig nå kläder och kanske ta en dusch , så får vi se om mamma vill köpa nå mat till mig sen ! hoppas , annars lär ja fan hungra ihjäl ..=(

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0