Kära blogg.

nu har jag duschat klart , äntligen ..
fan ja börjar lessna på att alltid behöva duscha så länge , alltså ... att raka benen tar typ hundra år , det borde finnas nånting som gör att håret aldrig mera växer ut , fan va dom skulle tjäna pengar !

Svea va jätte tjinkig när ja hoppade in i duschen , hon blev värsta orolig =P
men nu är hon värsta nöjd och sover på mina fötter , haha !
Ska kanske åka iväg med mamma till hagaström o hämta hennes säng , och mina barstolar (har bara 2 ) .

vi ska även svänga förbi krysset och hämta mina skor och köpa sallad som ja o stivie kan laga , han ska komma o hälsa på mig om typ en timme , så ja måste skynda mig och klä på mig o rasta svea nu ..
förresten , ja ska klippa o färga stivies hår , undra hur de går !


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0