Kära blogg.

gómorgon på er.
vaknade runt 9 idag , precis när thias åkte till skolan , sen somnade ja om en stund när han gick..
Nu har ja precis vart ute med svea en sväng , hon kissade men vägra bajsa , så jävla dryyyyygt ... så istället väntade hon tills vi kom IN , då jäklar gick de bra o bajsa , så de blev en sväng ut igen !

Idag skulle jag vilja göra någonting kul ! typ åka o grilla eller ut o pimpla eller nåt , det kändes som en sån dag idag enligt mig , solen skiner och det är inte svinkallt ute , det är en grilldag de !

hämtade ut mina skor igår ju , som satt bra så jag slipper sälja dom ! yehoo.
TUR !




Thias kommer vell hem om några timmar så ja ska försöka hitta på nånting vi kan göra innan dess , annars blir de vell som vanligt att man aldrig gör någonting ., dock nu på senare tid har vi ju hjälpt mamma mycket i lägenheten hennes ! och det känns som att  de alltid kommer finnas saker att göra där !
Men nu är mammas rum färdigt iallafall , det blev en mörkbrun tapet i hela rummer utom på fondväggen för där blev det beige typ , med nå mönster på . kommer bilder strax , ska byta dator innan bara ! bilderna ligger på stationära .

Ne , nu ska ja ta tag i det där med grillningen !


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0