Kära blogg.


Tillbaka till jobb-tider igen . ser riktigt bra ut inför thailand nu ska ni veta..
även fast pengarna inte Flyger in på kontot så har jag nån tusenlapp i fickpengar iaf ..
Slipper iaf låna , om jag inte vill leva lyx vill säga.
Idag är det 61 dagar kvar .och längtan gör mig GALEN . jag hatar att vänta !

alla mediciner är klara också . det känns bra att veta att man kan bli dålig utan att man behöver lida med det ..


 idag blir det kvällspass 17-22.30
sen jobbar jag även  ;
 förmiddag/eftermiddagspass 11-18
Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Fredag


Efter det , så har jag dessvärre inte fått fler tider i januari . men det kommer nog ..

Thias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0