Kära blogg.


Och ännu en jobbardag är övestökad !
jamenvisst , nu har ja jobbat en hel vecka i rad .. helt sjukt va fort de gick . och MASSSA pengar får ja innan thailand , jag är så jävla glad nu !!! =D
Kommer ha 10 000 i fickpengar , så ja hoppas de räcker  :D annars lär ja blir tokig .. har fan slitit som en jude för att få dehär att gå ihop !

Ska försöka hitta massa bebiskläder i thailand till min älskade gudson / -dotter , vensanas barn !
Hoppas de finns massa fint , tänk va sött !

ikväll blir de lugna puckar , ska bara duscha skitlänge nu , sen ska vi förmodligen till ValboValbo , backa med andra ord .Men vi har inte riktigt bestämt oss ännu ...
Blir även bara lugnt fram tills torsdag , då jag ska jobba dagtid
Torsdag
Fredag
Söndag .

 
det känns bra nu !


Jag älskar dig thias 56 dagar kvar nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0