Kära blogg.


Nu var det faktiskt ett tag sedan ja skrev , kanske igår , men endå ..
Vi kan vell börja med igår ..
Då åkte jag och thias till rusta i hopp om att det skulle finnas nå billiga hårfärger där . men icke . billigaste kostade 60 kr ..=/ så det blev ingen hårfärg, istället köpte vi en bok som hette " mat och vin " och ett jätte jätte jätte stort grattis kort  .. det fick bli peters present ... man borde vart miljonär så man kunde ge finare presenter ..

Idag , då vaknade vi typ halv 12 i valbo . sen drog vi hem hit och städade .. så nu sitter jag o väntar på att Wiktoria ska komma . vi ska färga håret på henne och sätta i håret . värsta kul ju . ja ska knäppa massa fina kort på henne också har ja bestämt ..

kom på en till sak , ja vill verkligen ta massa kort på vennas mage och göra mitt efterlängtade album , skulle vara så kul !


Skriver mera ikväll efter ja käkat .. Puss

Thias <3

Kommentarer
Postat av: venna

klart att du får :) kom och lek med mig någon dag :)

2009-01-30 @ 16:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0