Kära blogg.


Äntliigen har ja jobbat klart för idag .. känns verkligen SKÖNT

hur jag mår nu ?
Jag antar och vet , att många undrar hur jag faktiskt mår nu för tiden ..
Och faktiskt , mår jag väldigt bra numera , jag har den enda jag behöver (Thias),
Vi bor ihop och bråkar aldrig. vilket jag älskar , han är min dröm .

Dock finns de också en lite mörkare sida av mitt liv , sidan jag helst inte pratar med vem som helst om.
Men för er , mina trogna läsare kan jag berätta vad som helst , och jag skulle kunna berätta det även om jag inte
hade lösenordsskyddat här ..
Det känns tryggt .. jag funderar på att ta bort mitt lösenordsskydd så folk börjar läsa min blogg mera , nya härliga människor . men det är under funderingsfronten tillsvidare ..
Juste , jag skulle berätta för er lite om den mörka fronten .. observera att jag inte orkar berätta så detaljrikt och så långt ..
Men saken är den att jag är besviken på mig själv ,utan att ens veta varför .. en sak är nog den att jag lever rätt Osundt nu för tiden , äter inte så bra , motionerar ännu sämre , och sover allderles galet olika från dag till dag .. Därav har jag gått upp en del i vikt.. vilket för mig betyder HAT , det värsta jag vet är att gå UPP i vikt . att förlora självkänslan pga av de , de är så jävla hårt .. man ska inte behöva må dåligt för att man inte ser ut som man egentligen skulle vela ..
men jag kan fan inte göra någonting åt det .. jag mår helt enkelt dåligt av hur jag ser ut . jag känner mig Äcklig på alla sätt!

det går nog inte att förklara så här på frihand hur de känns .. men de är en besvikelse helt enkelt ..
Besvikelse på HÖG nivå .

förövrigt ska jag jobba i morgon med ..trist .. men behövligt ..
Thias är äntliiiiiiigen klar med sina flygbiljettspengar , tack vare lite sponsring från mej =)
är så glad att jag  får jobba så att vi kan få de så underbart vi hoppats på i thailand ..
på måndag betalar vi nog resan ..

Jag älskar min thias <3

håller tummarna varje dag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0