Kära blogg.


PJUUUH
ännu en dags jobbandet har passerat .. fan vad trött jag är i hela kroppen ..
Började som sagt med att jag och T tvättade.. sen drog ja till jobbet och han fortsattte tvätta det sista ! sen nu kom jag hem för inte allt för längesen från 7 timmars jobbandet , vilken KÄNNS , har fan ont i hela kroppen :/
Nu ikväll ska vi bara ta de lugnt och se nånting på tv antar ja .. får hoppas att det finns någonting att kolla på .. annars blir ja fan förbannad (;

börjar dra ihop sig till thailand , kan fan inte bärga mig längre ..57 dagar kvar ! det låter kanske länge .. men om man tänker efter , när vi bokade resan så var vi på 120 nånting .. och vi är REDAN nere på 57 , den du !
En till sak jag verkligen ser fram emot , är vensanas lilla fina bebis födelse . slutet på mars .. jag längtar så himla mycket efter att bli gudmor , det är så jävuskt fint !!
Tänk att en människa som mått så dåligt under flera jävla år , att en sån människa som inte haft en pappa som brytt sig , inte en enda släkting , knappt NÅN som stått vid hennes sida,  tänk att en sån människa kan klara av en graviditet ...
Vensana är ett utav de bästa som någonsin hänt mig , jag trodde verkligen inte att det fanns människor som henne !
Jag är så glad för din skull ska du veta , och jag står alltid på din sida , för du är starkast ! <3


♥ aldrig utan dig thias

Kommentarer
Postat av: vennan

du är min älsk! <3<3<3<3<3

2009-01-16 @ 13:40:08
URL: http://venna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0