kära blogg.

fy vilket regnväder som kom hit ..
Just när jag hämtat en vit färg i källaren för att kunna måla om en byro som var i träfärg , men som jag ville måla vit . Just då , då kom regnet . Jag hann precis ut på balkongen för att måla då det började regna och VIPS så var min byro med vit kladdig färg på ÄNNU kladdigare och blötare.

Iallafall så står byron fortfarande ute på balkongen , dock drog jag den närmare balkongdörren så den inte skulle bli ännumer blöt . Den är långt ifrån klar då jag bara har målat ett enda lager , men jag har ju hela dagen på mig . Thias kommer endå inte hem förns imorgon !

Wiktoria kommer hit efter 16.00 och Thias lillesyster Malin också kanske svänger förbi lite nu på förmiddagen också .. Sen kanske min moster kommer hit ikväll för att hjälpa mig med en hylla , men de visar sig .


nu ska jag slänga i hårfärgen i all hast medans jag väntar på att byron ska torka .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0