kära blogg.


Målandet går åt skogen , städningen går åt skogen , inredningen går åt skogen ...............
vart ska man börja någonstans ?

det är grejer i princip överallt i våran lägenhet , finns knappt plats att dra fram damsugarn . Det känns också meningslöst att börja damsuga nu när alla kartonger och sånt står mitt uppe i allt , det kommer endå bli dammigt snart igen . Jag vill verkligen göra fint tills imorgon. Jag måste hinna !


Wiktoria är strax hemma , så hon är vell här om en timme eller så för hon skulle visst cykla från Bomhus . Vilken kämpe alltså .
Imorgon ska jag följa henne när hon tatuerar sig , vilket komma göra mig enormt avundsjuk . Jag funder på att boka tid jag också , fast hos johannes såklart . Kan inte tänka mig att prova gå till någon amatör . Ska det göras , så ska det göras ordentligt , iallafall när man är i sverige . Sen är det ju kul att ha tatueringar från utlandet som har sin charm , men här hemma vill jag göra det ordentligt.

Nu måste jag fortsätta med städningen så jag kommer någon vart .
bilder kommer troligtvis ikväll .

Förresten , jag har nyss färgat håret och det blev OKEJ , tror jag (?) . Det är inte riktigt torrt än, men det börjar se bättre ut nu än vad det gjorde när det var blött för då såg det bara GRÅTT ut .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0