kära blogg.

satt just och skrev lite på bloggen och även på bilddagboken då datorn plötsligt bara slog av , helt konstigt !
iallafall ser det ut som att jag kommer hinna träffa Thias innan jag börjar jobba , och det känns ju inte mer än underbart (; har ju inte träffat honom på hela dagen så det känns lite konstigt .

Ikväll skulle Thias förmodligen åka till valbo och sova där , själv lär jag vell sova hemma för att hinna packa upp alla kartonger och göra lite snyggt här hemma så man inte blir så sur varje gång man kommer hem . Ni vet säkert själva hur det är att komma hem och se att det finns TUSEN saker att göra innan man ens kan dammsuga liksom . Fyfan !
Dock vet jag inte riktigt vart jag ska ställa alla saker , det finns typ 10 kartonger fyllda med saker utan att jag ens har en aning om vart dom ska stå ..

Jag är verkligen anti till att flytta , allra helst att packa upp .. usch !

Nu ska jag göra ett ryck med städningen innan thias kommer hem , vill inte att han ska behöva komma hem till ett bombnedslag till hem , haha.

Jobb ikväll  17-23:30



Puss

Kommentarer
Postat av: Theresia

Vart flyttar du/ni nudå? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0