kära blogg.


Kom nyss hem från sjukhuset , vi tog bussen dit efter att ha gått i regnet och även missat en buss..
Köpte en cola till peter som uppskattades väldigt mycket.

nu har vi precis kommit innanför dörren och häpnades av att Svea har bitit sönder mina enda (!) fina klackskor , ett par vita med lagom klack och som är dom enda jag har kunnat haft ...
jaja , det slutar vell med att alla skor är trasiga så många som hon har bitit sönder . För någon dag sen bet hon sönder mina bästa flippflopp och även sitt eget koppel .. Fattar inte vad det är med henne ! blir tokig.

vi ska göra varma mackor och se på en film nu . Blir vell till att sova tidigt idag eftersom thias ska upp imorgon med . Skönt att han får semester imorgon . 4 hela veckor , gud vad mycket roligt vi ska ha .. Åka och bada och göra massa roliga saker . Kanske även åka bort någonstans bara han och jag ?

hoppas ni haft en bra dag .

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor du och matte nu?

2009-07-09 @ 22:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0