kära blogg.



Satt nyss och kollade på bilder från när vi var i thailand i mars 2009 . Gud vad man vill tillbaka alltså , jag skulle lätt kunna bo där i något år utan att längta hem , jag älskar verkligen det landet . Ni som har vart där vet säkert hur bra det är där , alla människor är så otroligt vänliga och maten är så himla god .
Dock måste jag passa på att berätta en sak , ni kanske vet hur det är att vara i Phuket , bangkok , krabi osv ..Det är ju helt underbart eller hur ?
Men,om ni endå funderar på att åka 10-15 timmar på ett flygplan , varför inte åka ner mot malaysia till dom underbara öarna där ? , Det är någonting som jag verkligen rekomederar !
Jag har alltid tyckt att thailand är så himla vackert och underbart , men i mars det här året när jag och min pojkvän var i thailand så åkte vi ner mot öarna vid malaysia , och där , där var det en Ö som är det finaste jag någonsin sett . Jag skulle kunna börja gråta för det är så vackert . Det fanns liksom inte i mitt huvud att det fanns något som kunde vara så fint .. Jag trodde bara man såg sånt på tv ! men ack så fel jag hade ..
VI VAR DÄR , I PARADISET !

nu har jag alla thailandsbilder på våran andra dator , men på bilden ovan kan ni ju se litegrann hur det såg ut där . Om inte , så kan ni gärna besöka min bilddagbok & klicka in er på 13-28 mars 2009. Där finns nästan alla bilder från ställerna vi reste runt på .
några bilder finns även i tidigare inlägg här i bloggen , även dom är skrivna 13-28 mars 2009.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0