kära blogg.

igår åkte vi till Jessica i valbo för att fira hennes lillebror Jesper som igår fyllde 18 år .
Vi tog bussen hemmifrån oss till valbo , där hoppade vi först av vid kyrkan och gick därifrån tills thias föräldrars hus för att lämna Svea medans vi var på festen . Vi lämnade bara henne sen tog vi cykeln direkt till Jessica . Ken (thias granne) kom och mötte oss för han skulle också med dit och dricka öl :)

Direkt när vi kom dit så började alla med grillandet , så vi packade upp vår mat också som bestod av ; Kycklingkorv & french hotdog bröd . värsta gott ju ! speciellt med Ketchup,jonnys & vitlöksdressing (vilket vi hade med oss)
Mums vad smarrigt det blev !

när alla hade käkat så blev de lite "Drink and strip" spel , folk stod typ halvnakna där i hallen och spelade . Riktigt fult ...

När alla drog in på krogen så cyklade jag , thias & ken hemåt , ingen av oss var särskilt peppad på att gå ut . Ingen hade vell direkt ekonomi till det heller . Haha. Iallafall så gick vi hem till Ken och drack lite till och så .
- vi grillade även korv igen , i hans öppna spis :') ...
Vi improveserade eftersom vi inte hade någon grillpinne , Ken täljde en grillpinne av ett vedträ . Dock blev den typ bara 10 cm så det brändes ganska rejält när man grillade så Thias fick sköta det där han ... Han kom ju på värsta idén , han byggde nånting med vepinnarna som korvarna låg på och blev grillade , UTAN att pinnarna brann upp .

-Han är smidig han , min karl ....



kan passa på att berätta en tråkig nyhet .
Det var lite smått planerat att 2 kompisar till mig och thias , Jessica & Fabian , skulle följa med oss till thailand om inte Jessica kom in på sin rackarns högskoleutbildning .

...och nu är det såhär att hon kom in , sorgligt nog ! Så nu blir det inge .

Dock åker thias och jag endå , (självklart) men det hade vart grymt roligt att åka med ett annat par liksom =/


Nu ska jag väcka thias , som somnade bakom mig i sängen. Han ska åka upp till sjukhuset en sväng medans jag fixar lite här hemma . Ser verkligen ut som ett helvete , igen !



I brunnsvik för 2 veckor sedan då jag var ute och rodde med min älskade Thias m.f.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0