kära blogg.

gårdagen blev inte riktigt som vi hade planerat ...
sist jag skrev så var ju Thias på väg hem från sjukhuset på sin cykel  .sen skrev jag ju att vi skulle åka och handla , vilket vi gjorde . Men vi handlade inte mat , utan massa godis , popcorn & cola .. Sen hämtade vi Svea och tog en promenad upp till Brynäs , där thias farbror Örjan bor . Där spelade vi massa tvspel och alla drack öl , utom jag såklart .

Jag skulle ju jobba & kände verkligen inte för att råka sova över eller nåt sånt , så jag skippade att dricka öl och drack cola istället ..
När klockan började närma sig 00 (tolv) så började vi dra oss hemmåt , vi promenerade även hem . Jätteskönt !
När vi kom hem så la vi oss i sängen tillsammans och knäppte på " motorsågsmasaken - the beginning " . Helsjuk film och inte alls så bra som jag trott att den skulle vara . Dock såg vi bara 30 minuter igårkväll eftersom klockan blev så mycket .
Jag ställde klockan på 07.30 imorse och eftersom jag inte kände för att kliva upp just då så knäppte vi på datorn för att kika klart på resten av filmen. urk vad trött jag var !

När filmen var slut
så klev jag upp och klädde på mig , sen tog jag cykeln ner till jobbet . Det tog mig bara 4 minuter att cykla härifrån söder till jobbet ( soskiosken ) , rätt bra kan jag tycka .
fick tilloch med "sega" när jag låste cykeln så jag inte skulle komma dit så tidigt , haha.
Lång dag med lite folk , lite småsegt men endå skönt på något vis ...

Efter jobbet så kom thias dit och mötte mig ,
sedan cyklade vi till valbo för att hämta Svea hos thias föräldrar , sen cyklade vi tillbaka . Thias är hurtig som orkar skjutsa mig helatiden , haha..
Iallafall så åkte vi till willys när vi kommit hem , där köpte vi massa mys mat . Typ Natchochips och guakamole och ost dip. Även köttfärs o lite annat smått och gott ..
Jag duschade och medans så gjorde thias det skitmysigt ute på balkongen med tända ljus och värsta fint .. Min älskade pojkvän! ♥

Nu sitter vi och kollar på Tv & ska vell göra det ett tag till .

Älskar dig Thias , du är mitt allt , mitt liv ...♥

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0