kära blogg.

tack för era fina kommentarer om mitt hår och så ..
Ska passa på att svara på en kommentar som Sara skrev , hon undrade ifall jag inte kunde lägga ut bilder och förklaring med egna ord på hur jag gör när jag sätter i håret med microringar .

Självklart Sara så kan jag göra det , nästa gång jag tappar 1 slinga eller om jag sätter i flera slingor så ska jag koma ihåg att dokumentera och förklara hur det går till .. sanningen är den att jag gör det inte på mig själv eftersom det är pillrigt och svårt att komma åt och så . Min sambos lillasyster Malin gör det på mig och jag gör det på henne .
Jag ska försöka fixa det så fort jag kan , jag ska nog endå sätta om mina slingor snart :)
Tack för din kommentar och hoppas du har tålamod att vänta på bilderna/förklaringen, så jag kanske är till någon hjälp när du själv ska sätta i hår med microringar .



Ligger i sängen nu med Thias och Moa , dom sover bådatvå .
Måste vell krypa ner nu jag med , batteriet håller på att dö så jag måste nog sluta redan här ..

pus

Kommentarer
Postat av: sara

Tack! :) jag väntar tålmodigt. hehe

2009-07-14 @ 13:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0