kära blogg.

Thias och moa åkte ju som sagt till sjukhuset nu på förmiddagen , dom är där nu medans jag stannade hemma . Jag har ätit lite mat och lagt in lite bilder från kameran. Mer har jag i princip inte gjort , eller jo ..duschat och så men aa.

iallafall så är thias snart påväg hem och då ska vi mötas på stan för att gå in på " resia " och kolla på thailandsresa till mars. VI funderar på att åka samma datum på både dit och hemresan , det vore så kul att jämföra allt med hur det var när vi var där i mars -09 . Men vi får ju se vad som finns och ta det som låter bäst .. Vi kommer ju självklart bara att boka flyg för att sedan resa runt , skulle aldrig någonsin kunna boka hotel när jag åker till thailand , aldrig i livet !
men den här gången blir vi inte så länge på ett och samma ställe , utan ska försöka vara på massor med öar ner mot malaysia för att se så mycket som möjligt.
Jag skriver vell senare om hur det gick och så .

Bild från när vi låg på stranden på en jättefin ö ner mot malaysia mars 2009.



gud vad segt mitt internet blev , jag som tänkte lägga upp lite bilder från igårkväll ..
Men men , jag får lägga upp dom så fort mitt internet slutar att krångla ..

- ha tålamod !
:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0