kära blogg.

imorse blev en sen morgon , vi vaknade inte förns 12  då båda fortfarande var skittrötta !
kan bero på att vi satt uppe o kollade på film tills kl 3 inatt , den va faktiskt riktigt bra den filmen .. BloodDiamond tror jag den hette :)

Iallafall så var vi ju ner på staden igår för att kolla in på Resia efter thailandsresa i mars . Vi fick hjälp med att hitta den billigaste resan just nu , den låg på ca 7500 kr/ person ( endast flyg) så det är ju helt okej !
Iallafall så funderar vi på om vi inte ska ta en tidigare resa , typ den 10onde istället för den 13onde mars . Då är vi utomlands på våran förlovningsdag & på våran dag . Det är ju det optimala .. sen kommer man hem och fyller år , perfekt !
Dock bokade vi ju förstås ingen resa igår , det hade vi tänkt att göra vid lönen eller kanske nästa månad då vi har mer pengar .
-Det ska iallafall bli helt ofattbart underbart ...

Älskar dig Thias , du är bäst


Nu ska vi klä på oss och käka lite innan vi åker till min pappa i brunnsvik , som vi tror att vi ska göra .. Där ska vi åka båt och ta med oss picknick i båten . Mysigt va ?
Dock blir det kanske inte förns på eftermiddagen då pappa och hans tjej är och hälsar på min storesyster i stigslund.

Får se om jag kanske tar med mig datorn till pappsen .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0