kära blogg.

Hejsan .
Idag har vi klippt gräset och grejat här i valbo hela dagen .
sen drog vi till köpis en sväng med marcus och handlade lite energidryck inför ikväll , vi åkte även in till staden för att köpa mat .. Det blev kebabtallrik för alla tre´s del . Dock delade jag och thias eftersom jag inte var så hungrig ,

Nu ska vi 3 ta en tripp till skogen för att hålla koll på thias lillasyster Malin´s kompisar , dom har "sweet 16 " - fest ute i skogen med en annan kompis :) ska bli riktigt mysigt ..

Har fått två frågor som jag tänkt besvara på ;

1. Säg något offentligt ställe du har haft sex på , hihi ?

svar ; offentligt och offentligt , det konstigaste eller kanske ovanligaste stället jag har haft sex på är på ett flygplan . Allt för att bli medlem i 10 000-metersklubben .

2. När drog du din första fylla och berätta om den ?


svar; ska jag vara helt ärlig så minns jag inte min första fylla sådär direkt bra . Men jag minns att det var någongång i 6an . Jag och Natalie särnstedt ( en dåvarande klasskamrat ) var hemma hos henne för att sedan gå ner på stan då det var cityfest eller liknande . Det slutade iallafall med att hon blev dyngrak på kvällern och jag blev också rätt stupfull . Men kul hade vi och som tur var var vi hemma hos henne när vi blev som fullast och somnade där .

Tänkte ha en till frågafrida-stund innom kort , det var så kul att se alla frågorna.




Nu ska vi fixa oss litegranna innan vi åker ut till festen och styr .
Jag blir nog nykter .

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är du som person?

2009-07-17 @ 23:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0