kära blogg.

den här dagen har gått fort , riktigt fort faktiskt ..
som jag skrev i tidigare inlägg så åkte vi ju ner på stan , eller åkte och åkte , vi cyklade .. Vi kikade runt på lite affärer och hittade lite kläder till thias . Det blev en t-shirt och en jacka . Helt sjukt va billigt de var på herr REAN på H&M .

PS , bilder gick inte at ladda upp för tillfället .

Efter vi hade vart på stan så cyklade vi upp till sjukhuset för att hälsa på Peter en sväng , det blev rätt länge som vi stannade kvar där , men de är så himla skönt att se han .
Vi åkte iallafall därifrån runt 7tiden kanske . På vägen hem så stannade vi till på ICA eftersom vi båda var rätt hungriga . Vi köpte chickenbits och pommes som vi sedan gjorde i ordning när vi kom hem . Glömde bort en sak , vi köpte faktiskt 2 dippar var på mitt jobb också , haha . Sibylla !
Maten blev super god och till maten så såg vi en skräckfilm , minns inte vad den hette men den var faktisk helt okej .

PS , bilder gick inte at ladda upp för tillfället .


Nu ligger svea och sover och thias sitter vid datorn , medans passade jag på att kolla runt lite på min dator , man vill ju ha lite koll på vad som händer här i världen , eller vad säger ni ?
Jag är verkligen beroende av internet och de är faktiskt riktigt jobbigt ibland .. Speciellt om man har en "T"tangent som knappt funkar , jag måste trycka för kung och fosterland för att den ska fungera . uch !

nu ska jag ta mig en persika och slå på teven ifall det är någonting bra .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0