kära blogg.

jag och thias bestämde ju oss som sagt för att äta hemma då det inte blev någe stockholm idag.
vi tog cykeln till Willys när Thias kom hem , där köpte vi kycklingfiléer , fetaost & tzatsiki. Vi ville göra någon annolunda mat idag då det är våran 1 årsdag så vi bestämde oss för att göra Kycklingfilé med fetaost/vitlöks-fyllning & pommes till det . Det blev hur gott som helst ! tur att vi inte gjorde nån vanlig mat utan tog oss i kragen att göra någonting vi aldrig gjort förrut ..
Nu väntar vi på att mysa ner oss i soffan till en komedifilm som heter "störtkär" ska börja på 3an , sen ska vi vell bara mysa hela kvällern.

Imorgon blir det jobb på kvällskvisten , på dagen har vi inte bestämt oss vad som händer än . Thias ska förmodligen upp med en jobbarkompis till sjukhuset . Men jag och Svea hittar vell säkert på någonting vi också , det brukar vi ju göra annars.

Tack min älskade Thias för att du finns .
Du gör mig så lycklig varje sekund , tänk att det redan har gått 1 år .
Jag har aldrig någonsin vart såhär kär .
Älskar dig hjärtat mitt , du är mitt allt .



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0