kära blogg.


Trots att vi inte gjorde någonting speciellt idag så blev dagen endå superbra, jag älskar när man går och lägger sig och känner att " idag har det verkligen vart en bra dag .." , jag brukar ligga och tänka varje kväll på saker som har vart bra , för att sedan memorera dom någonstans i mitt huvud för att vid senare och kanske sämre tillfällen ta upp dom bra sakerna och kanske bli glad igen .
Idag kommer jag nog somna gladare än gladast eftersom att det har vart våran dag hela dagen .
Jag älskar dig thias.

Nu ska vi krypa ner i sängen för att se någon dramafilm som thias har tjatat förjäves om i ett par dagar nu , dock brukar vi aldrig kolla på dramafilmer så det kanske är på tiden att vi offrar lite tid just idag .. (?)

-Tack återigen för en underbar dag älskling


Imorgon ska thias till sjukhuset och jag blir hemma med Svea fram tills jag ska åka och jobba kväll 17-23:30
mer har jag inte planerat ännu .

Sov så gott allihopa.


Thias & Svea , jag älskar er mina vackra .


puss

Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Hihi tack så mkt! ^^



Kraaam

H

2009-07-22 @ 01:07:08
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0