kära blogg.

Jag vaknade lite över en timme innan thias , dock låg jag och kikade på honom när han sov , han är så himla söt när han sover.
vi hade glömt att vika ner persiennerna så det blir mörkt , kanske var det därför jag vaknader innan thias .

Klockan 2 ska Thias till sjukhuset , då önskar jag att jag bara kunde åka iväg och bada , tyvärr har man inte skaffat sitt körkort ännu så det blir nog ingenting av med den saken  . Istället blir jag vell hemma för att invänta 5tiden vilket betyder jobb.
17-23:30 jobbar jag ikväll , sen kommer thias och möter mig nere på jobbet när jag slutar så jag slipper gå ensam hem .


Imorgon är det en speciell dag , nämligen Thias födelsedag . Han blir 19 år imorgon , 19 år !
Sist han fyllde så stog vi utanför hans hus tills tolvslaget då han fick en jättepuss av mig ,vi blev tillsammans 2 dagar innan hans 18årsdag .
Födelsedagen ska vi spendera först och främtst hemma då vi ska vakna tillsammans , sedan ska vi fixa oss och åka upp på sjukhuset så thias pappa får gratta honom också eftersom han inte har möjligheten att få gratta honom hemma . Vi kommer vell troligtvis fika tillsammans och ha allmänt "mysigt" , eller ja
-så mysigt som det går på ett sjukhus !
Efter sjukhuset lutar de åt att vi åker ut till valbo där hans släkt kommer att gratta honom , sedan på kvällern vet vi inte ännu , vi åker troligtvis bara hem eftersom att vi på fredagen ska umgås med ett annat par .

grattis i förskott hjärtat .



Nu ska jag äta ltie "brunch"  .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0