kära blogg.

godmorgon , gud vilken bra morgon , jag är inte ett dugg bakis ..
kvällen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss igår , jag skrev ju i tidigare inlägg att min moster fyllde 30 och att vi skulle dit , men att vi struntade i det för att vi inte fick tag i dom och istället skulle åka hem till Thias farbror Örjan .
-så blev det ..
Jag , Svea ,Thias och våran kompis Marcus tog en promenad upp till brynäs där örjan bor. På vägen blev vi så hungriga att vi lärade stanna och köpa kebab , jag och Thias delade dock då vi inte var vrålhungriga. Vi fortsatte gå med kebaben nerbäddad i folié i en påse tills vi kom hem till örjan , där började vi käka och dricka lite öl . Runt 10tiden ringer min moster förjäves och undrar vart vi är någonstans . Vi bestämde oss för att åka dit alla fyra , men först lära vi hem för att lämna Svea då hon inte kunde följa med Pga, allergiker .
Örjan envis som han var ,beställde en taxi från brynäs till söder för att vi skulle kunna lämna Svea på vägen , inte nog med det , dom stannade kvar i taxin medans jag sprang upp och böt om och lämnade Svea , sen fortsatte vi åka taxi till stigslund där min nyfyllda moster bor .

Väl hemma hos moster så gick vi in och hälsade och hon fick öppna vårat paket & örjans vinflaska .
Jag och Thias hade köpt en tavla med jätte fina ord om "En speciell person", vilket uppskattades .Kvällern fortsatte med massa massa massa drickande och mycket prat om allt möjligt . Det är så roligt att träffa nya folk ibland ..
Även kul var det att träffa ett homosexuellt par som jag inte har träffat på ca 5 år , kill-par . Dom är nog världens snällaste bådatvå , så himla söta !

Iallafall så kom Christian , thias andra farbror dit runt 1 tiden , men lagomt till då så blev det för mycket för Örjan så vi fick ta en taxi ner på staden precis när han nyss kommit dit . Vi käkade på donken en sväng sedan tog jag och Thias en promenad hem till oss där svea väntade ivrigt på oss vid dörren .

..och nu sitter vi här


Thias ska troligtvis åka till sjukhuset nu snart , medans ska jag nog passa på att sortera lite bilder på datorn , dom ligger verkligen huller om buller just nu . Det blir så då jag lägger in bilder från systemkameran och inte vet vart jag ska lägga dom riktigt .
-kaos helt enkelt !


justja , ålandsbilderna ..
Dom kommer jag att slänga in i ett enskildt inlägg strax , jag ska bara pallra mig till vardagsrummet för att hämta kameran och sladden .

Jag älskar dig alltid thias , du och jag för all framtid


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0