kära blogg.

Någon anonym frågade ;
Du har ett fint halsband ! vart kommer det ifrån ? vart kan man köpa sig sånt ?

svar ; tack så mycket ! , jag köpte halsbandet på stranden av en försäljare då vi var i thailand i Mars 2oo9.
Han gjorde alla sina smycken själv och sålde dom otroligt billigt .
Jag vet inte vart & om man ens kan få tag i sånna här i sverige , inte äkta iallafall , vilket mitt halsband är .


Godmorgon/förmiddag .
jag och thias vaknade utav att thias telefon ringde , det var hans arbetskamrat som ringde eftersom dom skulle bort och göra ett jobb . Thias klev upp och blev hämtad utav hans arbetskamrat medans jag låg kvar i sängen och halvsov .

Nu sitter jag bara och väntar på att thias ska komma hem så jag ska hinna träffa honom innan jag åker och jobbar , annars kommer jag verkligen sakna ihjäl mig .
Jag ska jobba varje dag hela veckan , det känns inte så bra eftersom att Thias har semester . Hans näst sista vecka !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0