Kamp mot tårarna


Hur länge orkar man se dom man älskar gråta ? vart går gränsen ...
Hela våran dag har i princip bestått utav tårar . knappt en minut har gått utan att någon utav oss brist ut i gråt över det som hänt . Mitt hjärta gör så himla ont , jag vet inte hur jag ska beteé mig längre .
Thias kan sitta och prata om allt kul som dom har upplevt , sen helt plötsligt börjar han gråta .. man är så oförberädd .
Moa och Malin är så annolunda , dom är helt förstörda .. det känns som om det aldrig kommer gå över .
Hur länge ska man orka kämpa imot tårarna , jag försöker verkligen men det gör så himla ont när någon utav Thias syskon börjar att gråta ...

Det gör ont att se er ledsna , jag älskar er mina älskade.

Kommentarer
Postat av: gabriella

vet precis hur det, det finns inget stopp.. man tänker på minnen och blir glad sen kommer tårarna..

Hoppas verkligen att allt går bra, tänker på er!

2009-06-22 @ 02:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0