kära blogg.

Silvershampoo , är det verkligen meningen att man ska behöva sitta flera timmar med det i utan att det ska hända ett skit ?
det kanske är mitt hår de är fel på men jag tycker att på alla andras hår så ser man direkt skillnad från före och efter .... Blir så himla less ! Nu sitter iallafall jag och Malin ( thias lillesyster ) med silvershampoo i håret , inlindad i en handduk .Kanske händer det någonting den här gången ?
...man kan ju hoppas

Thias är så dryg så han satt på en zombie film , helt sjukt värdelöst ! jag ville hellre se den dära changeling (stavning?) . Den verkar faktiskt bra ... men jag får vell se den efter den hära om jag har tur :)

Idag kom det en jättetrevlig karl från västerås förresten , han hämtade spjälsängen och alla tillbehör . Hoppas han får mer användning för den än mig . han var iallafall jätte trevlig . det känns tomt här hemma , kan inte fatta att vi snart flyttar härifrån! vill bo kvar , alltid !  Men vi hittar säkert nå bättre.. något som både jag och thias kan känna oss hemma i .

Älskar dig T
puss

Kommentarer
Postat av: ´malin

jag använder Lórieal :) Det är fettbra !:D

2009-06-11 @ 18:47:43
URL: http://malling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0