kära blogg.

sitter hemma hos thias föräldrar , eller vi ligger .. i "hans" rum på sängen ! mys

imorn är det student , får se hur jag gör då .. ingen aning just nu !

vad ska alla göra på midsommar förresten ? själv tror ja att vi har bestämt oss .. det blir till att åka till min systers tjejs stuga i sundsmar , det är hur mysigt som helst ! dagen innan midsommar så kanske jag och min syster ska springa gårholmaloppet eller va de hette , det är 8 km och ja råkade lova min syster att springa med henne ! fyfan , har inte sprungit på skitlänge så de kommer nog att bli jobbigt .. Men man får vell träna lite sen får man vell GÅ om man inte orkar springa ! vattenflaska ska ja ha med iallafall , annars lär man ju dö ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0