kära blogg.

igår somnade vi inte förns 1tiden , dock gick vi och la oss i sängen runt 10 , men sen låg vi och prata i evigheter om allt mellan himmel och gjort .exempelvis pratade vi om våran 1 årsdag som snart är här , thias födelsedag strax där efter & våran underbara thailandsresa som vi var på i mars och som vi snart ska boka igen för att nästa år i mars åka yttligare 2 veckor dit .
det kändes så himla bra att ligga där i bäddsoffan på ditt underbara bröst , jag älskar verkligen den känslan .

Imorse fick jag återigen gå upp klockan 6 eftersom att svea fortfarande är jättemagsjuk och ingenting hjälper i stort sett , hon hade bajsat ner hela golvet utan att ha ätit nånting annat än ris och vatten ( som är rekomenderat ) , jag vet inte vad jag ska ta mig till , jag måste vara ute med henne en gång i kvarten för att hon inte ska bajsa ner allting här hemma ....
Funderar starkt på att gå till affärn och köpa lite fil , dom säger att det ska vara jättebra men endå vet jag inte eftersom dom är känsliga mot mjölkprodukter . någon som har nån aning ? snälla ?

jag vill jättegärna vara ute nu när det är så fint väder , men det är ju inge kul att sitta ute o häcka helt ensam så jag får vell vänta tills klockan fyra när thias kommer hem för då skulle vi endå ner på staden och sola som det lät . Det kan behövas..
Nu måste ja kila ner på affärn och sedan koka ris , uch för de hära ..vill att hon ska vara frisk :(


förresten överväger jag om jag ska färga håret idag , men jag vet inte ja .
den här färgen skulle vara fin att ha igen , men det växer ju ut så rackarns fort .



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0