kära blogg.

nu ska jag försöka skriva lite eftersom det längsta inlägget någonsin självklart försvann när ja skulle lägga upp det pga publisch me grejs . Jäkla skit att det skulle försvinna när jag för en gångs skull skriver långa inlägg ..

Inatt var det iallafal meningen att jag skulle gå upp klockan tre för att förhindra att de hände nå läckage olyckor  för sveas del. Dock vaknade jag inte av väckarklockan och thias vaknade heller inte då den ringde klockan 6 och han skulle upp och jobba , istället snoozade klockan fram tills 06.25 och väl då flög thias upp ur sängen och trodde att han sovit över men det visade sig att hans pappa heller inte hade åkt hemifrån då så det var ju tur att han hann...

svea klarade sig jättebra inatt och hon sov hela natten och inga olyckor skedde som tur var . FIsken och filen gjorde susen igår .

Förresten , pratade med thias syster Malin nyss . Jag frågade om mitt löshår hade kommit med posten ännu som jag beställde igår . Precis när jag frågade det så åkte postbilen förbi utanför dom .. och hör och häpnad , håret hade kommit !på bara 1 enda dag . Inte ens 24 timmar , så kom håret . Är inte det otroligt ?

Imorgon
mina vänner , då åker jag och min älskade thias till sundsmar på kvällern . Där ska vi fira midsommaren ! Vi åker på eftermiddagen strax efter thias har kommit hem från jobbet så ajag har mycket att stå i under morgondagen .. jag ska hinna med att gå till maxi och handla mat och hårfärg , sen ska jag ta ut mitt nuvarande löshår och färga allt mitt vanliga hår innan jag sätter i mitt nya hår . sen ska jag även PACKA åt både mig och thias och även hinna höra med pappa om han vill vara med svea på midsommaren eftersom jag inte riktigt vet om hon får vara med på midsommar hemma hos dom i Sundsmar . Dom har katter o sånt så man förstår ju om dom inte vill ha en hund springandes där hemma ..

På midsommarn , det vill säga på fredagen så kommer vi som sagt att springa gåsholmaloppet som är 8,4 kilometer långt . Jag har sagt att jag kan springa det med min syster efter att hon tjatat ett bra tag . Man måste ju ställa upp liksom..
Jag ska försöka få thias att springa också så man slipper höra att " de där hade jag klarat också..blablaba " . Tycker minsann att han kan visa vad han går för ;)
Vi kommer inte bara springa utan även Sola,bada,basta,grilla,5kamp,dricka,dansa & mysa ...Hoppas de blir finväder

Nu ska jag faktiskt ta och kila iväg på en promenad med min vove , sen ska jag vänta på att thias kommer hem från jobbet så jag kan åka och jobba . Det känns förresten lite tungt att bara hinna heja på han innan ja själv ska åka och jobba hela kvällern .. Känns som att det var evigheter sedan vi sågs fast det bara var några timmar sedan !

(bilder fungerar fortfarande inte att lägga upp , vet inte varför men jag ska försöka lägga in dom lite senare om det vill funka då )

Pussk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0