kära blogg.


nu har hela dagen gått och usch vad fort den har gått . tyckte att vi vaknade nyss !
vi har iallafall hunnit med massa , till och med plockat smultron och badat med svea och alice (hundarna) i bäcken , eller ja ..vi badade inte men dom gjorde .
VI har haft en helmysig dag vi 3 , jag, thias och hans lillesyster . det har vart fruktansvärt skönt att få tänka på annat istället för att vara ledsen . Önskar att man bara slapp all smärta !

Ikväll kanske jag och thias ska börja packa inför flytten , vi måste vara ut ur lägenheten innan den 1 juli . Det är verkligen inte långt dit och vi har inte gjort ett skit hemma ! ='/
jag kommer behöva hjälp också , kommer aldrig kunna flytta alla saker själv .. thias kommer säkert behöva vara här i valbo helatiden . Men men , ja får säkert hjälp av mamma . Isåfall sover jag hemma inatt .

Imorn kanske thias ska till uppsala , själv funderar ja på att sola/bada sen hålla på med lägenheten , de är så himla mycket som ska göras . Städa , tapetsera , måla , skura , tvätta fönster , flytta alla grejer till ett förråd ... ja det är verkligen jättemycket som ska göras !

Älskar dig thias , tillsammans ska vi klara dethär även om det krånglar.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0