kära blogg.

Anonym om kära blogg.:
Vad krävs för att man ska få lösen då? :)

svar: Först när jag vet vem du är och tillåter dig att läsa min blogg dagligen så får du lösenordet , dock vet jag inte än om det blir något lösenord , kanske ska man bara skriva ytliga saker som att " idag har jag vart och badat" men inte nämna något ställe . Eller " idag är jag så himla arg " men inte berätta varför ...
endå tycker jag inte att man ska behöva ha lösenord för att skriva vad man känner .

Jag förmedlar MINA EGNA känslor och tankar och INGEN annans .


Jag kan ju fortsätta uppdatera lite smått om dagarna i det stora hela tills jag bestämt om det blir lösenord eller inte .

Idag har jag iallafall vart med mamma i sandbankarna ut imot skutskär . Min moster anna och en liten kille på 6 år som heter viktor följde också med , vi hade jättemysigt . Vi grillade korv och badade mest hela dagen , det var så himla varmt både i vattnet och på land .

Igår umgicks jag med min älskade kusin Idun 3år och hennes mamma Emma , även iduns bror Loke var med . Jag barnvaktade dom medans Emma var på möte , sen åkte vi till bönaviken och badade i bönan . Det var jättemysigt och det var så roligt att äntligen få träffa dom igen . Thias kom även dit efter att han slutat jobbet klockan 16 .
Hoppas vi ses snart igen .

Nu ska vi äta lite makaroner och korv ute på balkongen , vi lämnade ju in nycklarna till gamla lägenheten idag , så från och med idag har vi en 3a på Söder. Helt okej faktiskt !

Älskar dig min underbara Thias
, du är det bästa som någonsin hänt mig .

hur har din dag sett ut ?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0