min livsglöd


all energi , alla skratt , alla glädjetårar , allt posetivt ... ja verkligen allt bra kommer ifrån en enda människa.
Jag är så lycklig att jag glömmer bort att berätta för honom hur mycket jag älskar honom.

mamma kom och hämtade mig i valbo efter att ja kännt att jag behövde komma bort , bort från allt det jobbiga för att komma hem till våran lägenhet . Dock kändes de inte alls nå bättre som jag hade trott , snarare tvärtom .. Jag trodde jag skulle klara att åka hem och bara vara mig själv & pyssla med olika sysslor precis som förr . Ingenting går ...jag försökte städa ,men tårarna hann ikapp mig och jag blev tvungen att sätta mig ner , blunda , och intala mig själv att allt är bra .
men allt är inte bra , det finns en människa vi älskar så innerligt som inte längre finns där hemma i valbo och skämtar och stojar om allt och inget . Det finns ingen Peter där hemma som springer runt i sina älg-långkalsonger ..
-nej , för han är på sjukhuset och är "stabil" .
ordet stabil känns så himla långt bort ,det känns inte som att han är "stabil"  . åh , det är så fruktansvärt jobbigt allting .. vad som helst kan hända och ingen vet riktigt hur man ska betee sig . allt är så svårt !

Jag är iallafall övertygad om att Peter klarar det här ,han är så himla stark !
Komigen nu Peter , du måste hålla ut och bli bra igen , vi saknar dig så .... =/


Tur att jag har min älskade livsglöd , min älskade pojkvän MattiasGyllenskepp.



idag har jag förresten övningskört 7 mil , känns riktigt bra ...Jag körde tillomed till köpis & parkerade .

Imorgon ska jag åka och sola och bada med mamma om det blir fint ( vilket det troligtvis blir ), vet inte alls vart men det lär vell visa sig .

Sov så gott nu allesammans och be för vår älskade Peter Gyllenskepp.


Puss

Kommentarer
Postat av: thias

Jag älskar dig mitt allt, frida caroline höglund

du ger mig energi,krafft och mod, allt det jag behöver!

du är mitt allt, och jag tänker på dig varenda sekund utav mitt liv... jag älskar dig till döden hjärtat mitt, du är allt.. jag sitter och väntar på dig här, vi ses ikv hjärtat, jag älskar dig <3

2009-06-24 @ 15:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0