-som jag saknat.

godmorgon ! efter att ha legat och myst med min älskade T , så är jag nu uppe och redo för dagen.
Det ser ut som att jag kommer följa med Ronja och Robin till köpis en sväng , dom tyckte det så det blir nog så. Kan ju vara skönt att komma bort från lägenheten en sväng också ..

Men först ska jag äta och det får vell bli tacos som igår , det finns ju som sagt lite rester kvar -vilket alltid är lika gott.

Så först lunch sen Ronja babe . Sen ikväll ska jag vell ta en promenad hem till Venna för att hämta mina älskade skor. Har ju fått världens jävla skavsår av mina björnborg så det ska bli riktigt grönjävligt skönt att dra på sig Nike dojorna.
-som jag saknat ..

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0