4 behövliga..

..saker har jag vart och köpt idag !
Vi åkte till köpis en sväng med Ken eftersom att han endå skulle åka dit o kika på en telefon och T lämna in sin på lagning typ.
Vi kom dit och då sa dom att det skulle ta omkring 30 minuter . Medans så gick vi och käkade på Ikea , pasta med köttfärssås (barnportion 19:- ) blev det för min del , medans grabbarna åt någon kotlettrad.

Iallafall så gick vi tillbaka till stället där vi lämnat in t´s telefon och hämtade den , sedan tog vi en runda på mediamarket och kikade lite . Väl där så upptäckte vi att telefonen fortfarande inte fungerade inom området där den hade pajat - så vi fick vända ..
Vi lämnade in telefonen på nytt och väntade 30 minuter , men inte heller denna gång fungerade det . Så nu måste T försöka laga det själv och om det inte fungerar så får han antagligen lämna in den på lagning som tar runt 1 månad.
Men men ..

Medans vi väntade alla dessa minutrar så passade vi på att gå en sväng i lite klädbutiker , men vi fastnade inne på HM då jag hade fullt sjå med att välja fundation , men tillslut hittade jag en som jag tror passar just mig . Den täpper nämligen inte igen alla äckliga porer och låter därmed huden "andas" -vilket jag tycker låter väldigt bra..



Vad har du för fundation ?
Har du någon som du är riktigt nöjd med ?


Min "shoppingkasse" bestod idag utav ;

Tröja Vit , H&M 149:-
Hårspray "Got2b" , H&M 74,50 :-
MineralFoundation , H&M 159 :-
"tuss" , H&M 19,50 :-


..& även en barnportion med makaroner och köttfärssås från Ikea , 19:-



Nu sitter vi och väntar på att åka till min underbara , Emma Loke & Idun. Där ska vi spela lite bingolotto , eller iallafall kika när emma spelar eftersom att vi inte har köpt någon lott ännu -jag brukar aldrig vinna ! :( Men vi kanske köper en lott endå tillsammans , jag och T .

Puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0