andra körningen..

Nu är jag hemma från andra körningen som både enligt mig och förhoppningsvis körläraren ,gick väldigt bra.
Han är fan skitrolig den där Bosse, kan verkligen de där med att skämta o ha sig , haha .

Iallafall så har T nyss gått till sin körskola och själv ska jag nog ta en lite powenap lika som igår förmiddag. Klockan två ska jag till valbo för att barnvakta T´s lillasyster Moa och även sova där . T kommer dit efter klockan 6 nångång.
Ska verkligen bli skönt att låta svea springa av sig lite , man märker riktigt väl hur rastlös hon är , stackarn . Önskar att jag hade råd med ett stort hus med ännustörre tomt så att hon fick lite frihet istället för att sitta i en lägenhet och bara gå på promenader på "bestämd tid"..

Nu ska jag krypa ner i soffan o kika på barnkanalen tills det vankas valbo.
Puss

Kommentarer
Postat av: jess

bosse är klockren :D

2009-11-17 @ 15:06:58
URL: http://jeesssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0