Barnkläder.

Pappa ringde just och berättade att han skulle svänga förbi med lite säckar med bebiskläder .
Det var från början tänkt att Max skulle ha fått det som han kunde ha och det som han skulle kunna tänkas ha när han blir några månader äldre , men nu blir det ju inte så .

Iallafall så ska jag kolla hur mycket oanvändt det är , isåfall får man vell skänka bort dom här på bloggen.
, har du bebis från 6 månader och uppåt så kanske det finns någonting som du skulle vilja ha . Kommer att lägga upp lite bilder senare idag på kläderna/skorna som jag tycker är värda att sparas/skänkas.

I värsta fall så spar jag nog det tills min lille bebis kommer , när det än blir .



Puss

Kommentarer
Postat av: venna

:( fyfan

2009-11-05 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0