bli som det blir ..

Nu är det dags att sova och jag är helnöjd med dagen i sin helhet !
Imorgon finns ingenting planerat (än så länge) , bara att det blir idol tittande på kvällen. Vet dock inte vart och med vilka (förrutom T).
Kanske att lilla kusin min och hennes mamma Emma har lust att titta med oss ? :) (hör av dig om du känner din manad).

Nu ska jag krypa ner i sängen tillsammans med min southpark-beroende tok till pojkvän , det är nämligen ett flertal avsnitt utav det just nu , så det blir vell till att lägga sig på T´s bröst och somna till hans småskrattande djupa andetag.

Jag kom på en sak häromdagen, jag skulle vilja ha ett foto, ett stort foto, utav mig, min älskade T och kanske även svea (?) som jag sedan kan rama in och sätta upp inne i vårat sovrum eller kanske i hallen .
Synd bara att det inte blir så fina kort när man inte är i studio , vägrar ju betala flera tusen för att gå till en fotograf, speciellt nu när pengarna inte finns..
Men vi får helt enkelt använda det vi har , stativet och kameran , sedan får resultatet bli som det blir ..

Nej nu kallar T på mig !
Puss



..hoppas min piercing inte får för sig att börja svälla eller ömma under natten !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0