dagens.

Godmorgon ! Visst känns det vell inte som att klockan snart är 11 ? inte här iallafall ..
Det är disigt ,grått och kallt ute , det skulle lika gärna kunna vara en höstmorgon runt 7 tiden .
Men klockan är 11 och det är bara att acceptera .

Idag ska jag ha tvättstugan från klockan 2 , så jag får vell hoppas på att det inte blir så mycket mera än 3 maskiner , eftersom att det bara finns tre maskiner där nere och jag har ingen som helst lust att tillbringa hela min dag där nere i källaren. Så tre maskiner blir det , jag tror det kommer att bli perfekt.

Ikväll är det andra avenyn också , så säkerligen kommer jag sitta bänkad framför teven mellan klockan 21-22.
Men nu måste jag faktiskt slita upp T så vi hinner städa lite tilsammans innan han far iväg .



Puss:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt att höra. Det blir nog Patrik som ett mellannamn, och mellan Tim och Alexander så håller jag med dig. Tim låter bättre ihop. Fast är endå nästan mer för Alexander, man säger ju endå inte mellannamnen så ofta :P, så det gör kanske inte så mycket om det "skär" sig lite.

2009-11-03 @ 15:39:19
URL: http://NoahochMiltonsmami.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0