dress.

T åkte just ner på staden för att luncha med en kompis . Själv sitter jag i min obäddade säng med datorn i knäet. Har heller inte bestämt vad jag ska ha för byxor idag så det få nog bli mjukisar som vanligt.

Ska ta en sväng med Venna till valbo och shoppa lite , dock vet jag inte hur mycket shoppa det blir för min del eftersom att jag knappt har nå pengar . Men jag tror iallafall att jag ska kolla på en mjukisdress som jag kanske ska slå till på . En grå , tunn från HM. Eftersom att jag lever i mjukiskläder(typ) så tycker jag att det ser bättre ut om man väljer en "fin" outfit fastän man har mjukisar. Därför måste jag nästan slå till på den där dressen eftersom att jag bara har en enda dress och den använder jag jämt , känns det som.

jag har kommit att tänka på en till sak , julafton ..
Snart är det ju jul och jag har inte köpt en enda julklapp , men det gör nog inte så mycket eftersom att jag inte tänkt att fira jul, då jag inte alls är en julmänniska .
Jag har funderat rätt länge på vart jag ska vara & kommit fram till att jag nog antingen ska vara hemma här i lägenheten eller åka ut till pappa och vara med honom. T ska troligtvis vara i valbo med sin familj så han blir nog inte med mig på julafton. Men det visar sig hur det blir , förra året var jag ju i valbo med T  , men i år känner jag att jag vill vara med min familj och mina syskon även om vi inte gör någonting speciellt.. -dvs hos pappa.

det enda som är mysigt med julen , är att hugga en gran ute i skogen med pappa som när man var liten..



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0