"efter tolv nångång.."

nu börjar det ta sig med städningen,trots att dammsugaren gick sönder.
Först lagade T den , sedan när han satt ihop den så funkade den inte så då fick han skriva isär den igen och sedan skruva ihop den & nu suger knappt nånting alls ..

Trots det dåliga "suget" så lyckades vi damsuga upp det värsta för att sedan skura golven i både vardagsrum och hall. Än återstår sovrummet ,köket och gästrummet , men det får bli senare eller helt enkelt i morgon då mamma kommer hem .

Min kusins mamma var förbi lite tidigare idag för att lämna deras hemnyckel till mig . Dom ska nämligen åka till ullared inatt och jag måste därför åka förbi deras radhus imorgon förmiddag för att mata och umgås lite med deras kissemiss.
Så jag åker vell dit efter tolv nångång .. Sen kommer ju Ronja hit och umgås med mig också ! Grrr .

Nu väntar jag bara på att Idol ska börja , vilket blir en hemskt lång väntan. Tills dess får jag vell fördriva tiden med att ta en långdusch eller kanske gå ner och sola ?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0