Fjärran Höjder Badet.

Nu ska jag , Idun , moster & Max åka till fjärran höjder badet ! Moster min kommer och hämtar oss om en stund och just nu sitter idun och äter frukost och kikar på barnkanalen medans vi väntar på att Venna ska ringa och säga att hon är på väg eller så .

Med tanke på att det är två "små" med til badhuset så blir vi troligtvis inte där så länge , men nån timme blir det nog säkert iallafall.



Håret sitter förövrigt i en FET knut på skallen , helt enkelt "badfrilla" ! hihi



Nu måste jag packa ner handdukar och badkläder osv ..
Puss

Kommentarer
Postat av: Theresia

Jorååå ;) Tänk inte på det så kommer det smälla till direkt ;D Brukar ju vara så för vissa :) hehe

Postat av: Plutten

[email protected] är min msn;) bara att lägga till mej:)

2009-11-20 @ 11:59:32
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0