fobi.

Hej ! Idag har det inte blitt mycket skrivande från min sida , anledningen är att jag faktiskt varken haft tid eller lust till att använda datorn över huvudtaget idag.

Först kom F och hämtade mig och T här hemma , därefter åkte vi till valbo och "quickin" för att äta kebab. Det fick bli kebab med bröd för min del & snacka om att det var gott . Jag hade inte ens käkat frukost eller nånting på hela dagen. Min mage bara skrek efter nånting ätbart så jag lyxade till med en kebab !

När vi hade käkat klart så åkte vi förbi min kusin Idun och hennes mamma Emma i Sätra , där kollade vi på "singingbee" och "hål i väggen" innan vi åkte hem för att gå ut med Svea .

Därefter stod valbo på schemat , så vi åkte dit hem till en kompis som hade fest , men tillslut åkte vi därifrån eftersom att det började spåra ur och blev riktigt tråkigt . Ni vet ju själva hur det är när alla är dyngraka medans man själv sitter spiknykter , det funkar ju bara ett tag ...

Klockan blev halv tolv nu på kvällern och vi åkte då från festen . På vägen hem sprang vi in hos T´s föräldrar och umgicks lite med dom tills dess att dom skulle sova . Jag tog förresten en spruta på T´s pappa , vilket jag aldrig trodde att jag skulle våga göra med tanke på min enorma fobi för sprutor. Men det gick bra , fast jag blev helt kallsvettig och yr , som vanligt . Tur på det sättet att han inte kände nåt !

Efter vi hade vart hos T´s föräldrar så åkte vi hem till oss här i stan för att kika på film , klockan var då runt 1 tiden. T och F satte sig i soffan och började kolla på filmen medans jag gick ut för att möta Åhlander som kom förbi för att "säga hej". Vi tog en promenad genom kolloniområdet och spånade efter stora karlavagnen som vi inte lyckades hitta förräns vi nästan givit upp .

Nu sitter vi här .. jag och T i soffan , svea på bädden och filmen pausad . Det vankas läggdags och jag ville bara passa på att tacka alla er som vart med och gjort min dag . Eller våran dag kanske man ska säga , det är ju trots allt min och T´s dag idag . (1år och 4månader)



Hoppas ni alla haft en underbar dag ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0