fundering.

Jag har länge funderat på att ta ut min piercing i läppen . anledningen är för att varje gång jag är hos tandläkaren påpekar dom att mina tänder blir förstörda pga just den piercingen. Jag vet inte om jag tycker att det är värt att mina tänder blir förstörda pga en piercing liksom ..(?)

Dock funderar jag starkt på att göra en i näsan istället och se ifall jag passar bättre i det , i sådanafall låter jag piercingen i läppen lägga sig på hyllan och därmed har den gjort sitt .

Problemet är bara alla dessa jävla ärr , jag har ärr i hela ansiktet känns det som. Tre i läppen som jag verkligen ångrar starkt att jag gjorde från första början , ärr som troligtvis aldrig kommer att försvinna .
Mitt förra jag ..



Hjälp mig att bestämma , då jag har beslutsångest .

Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Jag har ju med i läppen... och jag tycker såhär! att om du trivs med den i läppen ska du ha kvar den, det tandläkarna säger är oftast till en överdrift, dom tycker ALDRIG om piercingar runt omrking eller i munnen.

Men vi kan alltid prova din näsa får se om du trivs med det, isf, så kan vi ta ur din i läppen, det är en deal;)

2009-11-27 @ 21:27:43
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0