Godmorgon!

godmorgon!
Idag sov jag med telefonen på LJUD för en gångs skull , vilket resulterade att jag fick ligga och lyssna på mina " påminnelser" om att jag fått sms som nästan aldrig slutar .

Iallafall så blev det Ronja som fick äran att väcka mig idag , ett litet värmande sms från en sån människa är aldrig fel.

Nu plingar T´s telefon också
, kanske är dags för honom att kliva upp också . Dock vet jag inte om det var någon som ringde eller om det var väckarkllockan , men jag gissar på att det var någon som ringde eftersom man normalt inte ställer klockan på 11:19, inte jag iallafall ?

Idag iallafall , ska jag leka med Ronja , vi ska göra lite hemliga stuffs som ni (om ni har tur) får se lite senare !

So looong ,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0