Godmorgon!

Godmorgon ! idag ställde jag klockan på tio , men eftersom jag inte somnade förns efter 3 inatt så låg jag kvar i sängen och vilade en liten stund innan jag slutligen klev upp på riktigt.

Nu har jag skrivit till Ronja och hon ska snart ta bussen hemifrån henne hit , sen ska vi göra en massa spännande saker. Till exempel så ska vi laga supersmarrig mat som vi förmodligen ska gå och handla ingredienser till först nu på dagen för att sedan kunna laga det tills kvällen. Frågan är bara vad vi ska äta ?
Sedan ska vi även se över mina piercingar för att kanske "byta" ut den i läppen !

Nu ska jag plocka undan lite skor och sånt i hallen inna jag börjar platta håret .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0