helt slut.

"godmorgon" på er !
Jag vaknade faktiskt tidigt idag , men sen kände jag att jag bara vill gå under jorden så jag låg kvar i sängen fram tills halvtolv och bara filosoferade medans jag mös med Svea.

Så nu sitter jag här , i min ensamhet ..eller jag har ju Svea , men hon sover som en stock.

Skulle ju vart med Elin och därefter färgat Emmas hår idag , men jag mår så jävla skit så jag måste nog ringa och avboka de där , som jag mår nu iallafall . Istället kommer jag vell fortsätta sitta här i soffan under täcket och kanske slå på en film och försöka friskna till . Måste även duscha, göra hårinpackning & raka mig , suck .
Jag orkar verkligen ingenting idag

Jaja , duscha lär man ju göra iallafall, SEN kan jag vila .

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0