ikväll..

..ska jag och T se den efterlängtade filmen "new moon".
Han är nere på gymmet på stan nu och efter det så skulle han boka biobiljetter så att vi kan gå på den ikväll, gud så jag längtar . Har verkligen sett fram imot den hemskt länge nu !



HAR NI SETT DEN ? VAD TYCKTE NI ISÅFALL ?


Ronja kunde tyvärr inte komma förbi då hennes (klantiga) pojkvän gjort sig illa och behövde sjukhusvård , hihi . Hoppas allt går bra för dom på sjukhuset idag , tycker synd om er som måste sitta där och vänta i flera timmar :(

Nu ska jag leta reda på några rena kläder som jag kan ha idag, allt ligger ju nästan i tvätten eftersom att vi nästan aldrig får några tvättider , suck . Men som sagt , jag ska ringa och höra om våran tvättmaskin står kvar i hagaström.

Nu ska jag föna håret och sedan klä på mig innan jag går ut med min älskade hund.
puss

Kommentarer
Postat av: Kells

Jag har sett den, och jag tyckte faktiskt att den var skit bra, även om alla andra säger att det är en besvikelse.. Men den var skit bra !

2009-11-25 @ 13:57:42
Postat av: Plutten

Jag vill också se New moon ju! Du får rescensera den för mej med. Så får jag vänta tills den kommit ut så man kan ladda ner den;P

2009-11-25 @ 14:35:33
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0