kissemissarna.

Kattorna har funnit sina platser ..Gabriel ligger inne i gästrummet och vilar sig lite socialt medans Brasse passar på att ligga på köksbordet under min "slinger" blomma , det ser så himla mysigt ut .
Jag har blivit värsta kär i dom här kattorna så nu måste jag införskaffa en lite kattbebis. Kanske inte nu direkt , men någon gång framöver . Det är nog bra för både oss och Svea med tanke på att Svea älskar kattor och då slipper hon också bli så rastlös och sprallig.

På torsdag eller fredag kanske min fiskusin Idun kommer och leker med mig , vilket ska bli riktigt trevligt. Funderar på vad man ska hitta på för kul då , kanske åka till FjärranHöjderBadet igen(?)
Undra förresten om Emma vart och hämta baddräkten vi råka glömma sist ? , hmmf , hoppas .

Imorgon är ingenting planerat(som vanligt) , men man kan ju alltid hoppas på att Ronja kommer hit och umgås. Hon lämnade förresten sina piercingar så att jag kan ta ett hål om jag skulle vilja , plus att hon lämnade PelleSvanslös kalendern som jag kan trösta mig med efter att jag tatt hål .
Nyfiken på vart ? håll ögonen öppna isådanafall.

Puss

Kommentarer
Postat av: roxy

haha brasse är kanske sötaste katten ever =D

2009-11-30 @ 18:33:09
URL: http://roxyfuck.blogg.se/
Postat av: Plutten

Ser att det är fler som älskar Brasse, syftar på Roxy, hehe...Men tack tack tack återigen för att du hjälper mej ett tag lillsyrran!

Btw, så vill jag pierca mej igen, men det börjar ju bli fullt:S hahaha!

Och jo, vi ses nog imorn, heeelt klart;)

2009-11-30 @ 22:30:02
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0